Irat-, dokumentum- és projektkezelő rendszer vállalatoknak

Office Ügykövetés

Office Ügykövetés

Ismerje meg rendszerünket!

Hisszük és tudjuk, hogy egy irat-, dokumentum és projetkezelő rendszer működhet úgy is, hogy hatékonnyá és élvezhetővé teszi az elektronikus együttműködést a cégen belül és a cég határain túl is.
Rendszerünk home office-ban is segíti vállalkozását, hiszen minden funkciója és modulja a webes elérésnek köszönhetően zökkenőmentes működést biztosít.

Hozzáférés ellenőrzés és Office 365 integráció

Megoszthatja dokumentumait, hivatkozásokat vagy akár teljes mappákat, melyekre különféle jogosultságokat is beállíthat. Az O365 alkalmazásokkal való együttműködés zökkenőmentes munkavégzést biztosít.

Gyors keresés az OCR erejével kiegészülve

Nemcsak fájlnév és metaadatok, kulcsszavak, hanem fájlok tartalma alapján is kereshet a dokumentumokban. Számos szűrőparaméter és nézet garantálja, hogy pillanatok alatt megtalálja dokumentumait.

Jóváhagyási folyamatok

Beállíthat jóváhagyót a számlához, szerződésekhez vagy bármilyen dokumentumra. Az engedélyezési folyamat történhet sorban vagy párhuzamosan is. Egyszerű kezelés és nyomonkövethetőség.

Értesítések és naplózások

UniMail rendszerünk automatikusan értesíti, ha változás történt valamely dokumentummal vagy feladattal kapcsolatban. Rendszerünkben a felhasználók lépései naplózásra kerülnek, ezért könnyen kiigazodhat a folyamatok között.

Csatolt fájlok és metaadatok

A csatolt fájlokhoz rendelhet (többek között) aláírókat, szerkesztőket, jóváhagyókat, határidőket is. A meghívott kollégák hozzászólásokkal tehetik gördülékenyebbé a feladat elvégzését. Szerkessze meg saját munkalapját!

Fájl verziók

Feltöltheti a dokumentum új verzióját, és megőrizheti a meglévő metaadatokat és a fájl összes korábbi verzióját. Megelőzheti a dokumentum verzióinak zűrzavarát, hiszen a csapat számára mindig egyértelmű és elérhető lesz az aktuális verzió.

Emlékeztetők

Amennyiben szeretné, beállíthat emlékeztetőket és figyelmeztetéseket. Így biztosan nem fog elmulasztani egyetlen fontos határidőt sem, és minden feladat idejében elvégzésre kerül.

Iktatás, csatolás levelesládából

Még soha nem volt ilyen egyszerű az e-mailek megőrzése és rendszerezése. Szükséges leveleit teljes egészében pár kattintással a projekthez tudja iktatni a csatolmányokkal együtt (Outlook vagy Domino).

Állapotok és szerepkörök

A feladatokhoz és dokumentumokhoz felelősöket rendelhet (akár többet is), akik a munka különböző fázisaiban "életjelet" adhatnak magukról, hogy éppen hol tartanak a munka elvégzésében.

Mobilbarát, webes elérés

Rendszerünk webes elérése is biztosított, így levelezését, feladatait akár mobil eszközön is eléri. A távmunka vagy home office nem gátolja a cég hatékonyságát, hiszen az Office Ügykövetés otthonról elérhető lesz kollégái számára.

Személyre szabás és beállítás

Rendszerünket minden esetben a cég igényeire szabjuk és elvégezzük a szükséges módosításokat. A rendszeradminisztrátor átlátható felületen tudja elvégezni a későbbiekben felmerülő változtatásokat (pl: helyettesítés, új kolléga, év végi zárás, stb.)

Biztonság és megbízhatóság

Dokumentumairól biztonsági másolat készül, semmi nem tud elveszni, így az üzemelés során üzletmenetet akadályozó leállás nem lesz.


Dokumentum- és projektmenedzsment

Irányítsa irodáját akár otthonról is a legnagyobb hatékonysággal


Office Ügykövetés

Irat- és dokumentum kezelés

iratkezelés
Keresés
A KERESÉS a rendszerünkben akár 100 féle szempontból is történhet. Garantáljuk, hogy nem kell órákat eltölteni egy-egy dokumentum keresésével.
A NAPLÓZÁS segítségével bármikor ellenőrizhető, hogy mikor és milyen változás történt a dokumentumot, vagy egy adott feladatot illetően.
Ki, mit és hogyan láthat? A JOGOSULTSÁGKEZELÉS fontos és kényes sarokpont. Gondoskodunk róla, hogy a kollégák hozzáférjenek, amihez szükséges, ugyanakkor biztonságban legyenek a bizalmas dokumentumok és információk.
VERZIÓZÁS. Elegendő csupán egy helyen megosztani dokumentumát, hogy azt mindenki lássa, illetve szerkeszthesse, akinek szükséges. Könnyedén elkerülhetők a félreértések és a hibázási lehetőségek.

Office Ügykövetés

Projektmenedzsment

projektmenedzsment
Partnerkezelés, CRM
Partnerek és beszállítók kezelése egy könnyen használható, letisztult felületen. Sales, pénzügy, marketing, kampánykezelés - minden egy helyen.
Nyomon követhető a projekt stációi, ki és milyen feladatokkal végzett, vagy épp dolgozik rajta.
A feladatok és dokumentumok láttamozása és jóváhagyása csupán egy gombnyomás.
Ne táblázatokból lássa át a működést. Transzparens és követhető útja a projektek elvégzésének.

Office Ügykövetés

Cég- és csapatirányítás

Hozzáférés és biztonság


Transzparensen követhető, delegálható feladatok. Hogy flottul menjen a munka és mindennek legyen gazdája, a Felelős kezelés lesz segítségére.

Tudjuk, mi a dolgunk


Az egyik legfontosabb hozzávaló a hatékony csapatmunkához, ha mindenki tisztában van a feladataival. Ebben segít a Szerepkörök szerinti kezelhetőség.

Zökkenőmentes munka


Az élet hoz sajnos olyan helyzetet, hogy egy kolléga kiesik a munkából. Rendszerünkben a Helyettesítés funkcióval az ő feladatait egyszerűen delegálhatjuk, vagy a helyettesítő dolgozhat a nevében.

Kommunikáció


Minden fontos mozzanatról gyorsan tudomást szerezhetünk, cseveghetünk az Eseménynapló használatával.

Vélemények

Ügyfeleink mondták rólunk


Az Office Ügykövetés és az HCL Notes szoftver nagy előnye, hogy egy helyen tudjuk kezelni a vállalatirányítási feladatokat. Az Unioffice Rendszerház rugalmassága, és pofi hozzáállása pedig lehetővé teszi, hogy egyéni igényeinkre szabott, külön a cégünk számára fejlesztett modulok is bekerülhessenek a rendszerbe, ami nagyban megkönnyíti a munkánkat, hiszen az ország legnagyobb régészeti magánvállalkozásaként az egymástól akár több száz kilométerre lévő projekthelyszínek naprakész nyomon követése elengedhetetlen. Nemzetközi vállalatként, Európa-szerte működő leányvállalatainkkal is összehangolt projektmenedzsmentre van szükség, amihez az ügykövetés, a pénzügyek, szerződések és az erőforrások nyilvántartása a hatékony kivitelezés mellett az akár legmagasabb állami szinteken lévő partnereinkkel való közös munka egyik legfontosabb sarokköve.

Szabó Orsolya
Salisbury Kft. - régész, projektmenedzser

A vállalatunknál használt Lotus Notes rendszer stabil, megbízható, biztonságos, gyors, nagyon jó fejlesztési platform a különböző folyamatok támogatására. Az UniOffice Kft.-vel történő együttműködés példaértékű: udvarias, segítőkész, gyors, széleskörű tudással rendelkező csapatot ismertünk meg bennük, csak ajánlani tudjuk Őket!

Sziklássy Zsolt
77 Elektronika Kft. - Informatikai Igazgató

Hozza lendületbe cégét hatékony dokumentumkezeléssel

Dedikált

Személyre szabott rendszer, úgy és ahogy az Ön vállalkozásának megfelelő.

Megtérülés

Használatával számos munkaórát takarít meg. Bevezetésével egy életre megoldja a dokumentumkezelés problémáját.

Kedvező ár

Ár-érték arányban a piac egyik legoptimálisabb szoftvere.

Kapcsolat

Vigyük együtt sikerre vállalatát!

Kérjen személyre szabott ingyenes személyes vagy online bemutatót kollégáinktól!



Címünk
1111 Budapest,
Kende utca 3.

Telefon
Jónás Gábor
+36 20 922 8381

Írjon nekünk!

Az űrlapban megadott adataimnak közvetlen értékesítési célú kezeléséhez kifejezetten hozzájárulok, az adatkezelési tájékoztatót megismertem. A hozzájárulásom visszavonásig érvényes.

Köszönjük üzenetét, hamarosan megkeressük.

Hiba történt az üzenet küldése során, kérjük próbálja újra, vagy írjon a hello@unioffice.hu címre.

Kérem, töltsön ki minden mezőt!

Kérem, pipálja ki az ellenőrző kódot!